سئوال امتحانی...

جاهای خالی را پر کنید.

1)خدا.......................................................................................................!

2)من........................................................................................................!

3)تو..........................................................................................................!

4)نه..........................................................................................................!

5)آره.........................................................................................................!

 

                                                                                              طراح سئوالات:بی تقصیر... :دی



نظرات شما عزیزان:

مهراد
ساعت20:30---24 شهريور 1392
پاشو من ی آشغالم(البته من اشغال نیستم هیچکس آشغاله)باهات حرف دارم

2-من من من...با ی دنیا خاطر توووووو...توبه من گفتی برو من من من..چجوری جداشم از تو

3-تو مث من معروف نه ...مث مث من معروفی(داستان ما از زد بازی)

4-نه نه نه...خخخخخخخخخ

5-اره نمیدونم
پاسخ: زدبازی و هیچکس رو عشق است بسی...! اینجا نصف عقده این نصف وحشی!


کافه چی
ساعت0:37---23 شهريور 1392
1همین نزدیکی

2یه کافه چی قدیمی

3یه دختر

4زیاد ازش استفاده میکنم

5وخت بی حوصلگی ازش استفاده میکنم
پاسخ: خوبه!بنظر واقعا خوب میاد!


ملیکــــــا :))
ساعت19:30---18 شهريور 1392
من باس برم نگین جون!

بای بای
پاسخ: به سلامت دوست جووونم! bye


ملیکــــــا :))
ساعت19:29---18 شهريور 1392
کتاباتو گرفتی؟

من مامانم واسم برچسب خریده..کرکر خندس!
پاسخ: آره! اما هنوز فرم مدرسه رو نگرفتم!!!


ملیکــــــا :))
ساعت19:24---18 شهريور 1392
قدر این روزار و بدون! با تمام مخرفی و بیکاری بهتره از مدرسه و افسون و مبتکران و هزار تا کوفت و زهر مار دیگه! اولاش جو می گیردت ولی بعدش پشیمون میشی عین..
پاسخ: دقیقا ! هنوز یه هفته نشده به شکر خوردن میوفتی!هه!


ملیکــــــا :))
ساعت19:20---18 شهريور 1392
نگو اینو! نمی دونی تکتم تو دلش چی میگذره!
پاسخ: هه هه هه هه هه! افسون چقد زشته چشمات! افسون چه میخنده لبهات! تکتم عاشق نگاته!محو چشمای سیاته!


ملیکــــــا :))
ساعت19:19---18 شهريور 1392
ببین از بیکاری به کجا رسیدم
پاسخ: من که دیگه از بس مثه یه تیکه گوشت یه جا بیکار و بی انگیزه نشستم میخوام برم خودکشی کنم! گرچه توی طول سال تحصیلی هم خود به خود می میرم!


ملیکــــــا :))
ساعت19:18---18 شهريور 1392
گفتی افسون! چقد دلم واسش تنگ شده
پاسخ: وااااای! میگی افسون کامم تلخ میشه!هه!


ملیکــــــا :))
ساعت19:17---18 شهريور 1392
چرامیره جلو عقربه هی

متنفرم از ته دل من از اول مهر
پاسخ: دوباره کنار آب...زیر ستاره هاییم! خوشحال از این که تو بهترین سه ماه سالیم!(بودیم البته!)


ملیکــــــا :))
ساعت19:15---18 شهريور 1392
مبتکران ریاضی ندارید نع؟
پاسخ: نه خوشبختانه! هه هه!


ملیکــــــا :))
ساعت19:14---18 شهريور 1392
اسمتو از شعر سهراب سپهری برداشتنی عایا؟
پاسخ: آره چون واقعا این شعر شبیه حالمه!


ملیکــــــا :))
ساعت19:13---18 شهريور 1392
نظر خالی جالب می باشد
پاسخ: نخیرم! حال آدمو میگیره!


ملیکــــــا :))
ساعت19:10---18 شهريور 1392
جریان چی بود؟

من نفمیدم چه جوری باید پر کنم



واز خشو به حالت از دست فیزیک راحت شدی!
پاسخ: اصلا بخاطر افسون اومدم رشته انسانی!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: هر چی دلم بخواد!!! ، ،

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 15:45 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.